Η γνώμη μου για την ομοφυλοφιλία στην Ελλάδα

12:44 π.μ. efimeridaki 0 Comments

07/03/2017 
Εσύ που αρνείσαι τους ομοφυλόφιλους. Εσένα που σε ενοχλεί το διαφορετικό. Εσύ που ζεις στον 21ο αιώνα και ενώ ισχυρίζεσαι ότι έχεις γεννηθεί στην πιο σύγχρονη εποχή δεν αποδέχεσαι τίποτα άλλο, παρά μόνο αυτό που θεωρείς ''φυσιολογικό''. Εσύ που ενώ έχεις ορκιστεί άνθρωπος, βγάζεις λόγο υποστηρίζοντας την εξαφάνισή τους από τον πλανήτη γη. Εσύ που αν βγεις με το παίδι σου βόλτα και πετύχεις στον δρόμο κάποιον με διαφορετικές προτιμήσεις θα του κλείσεις τα μάτια, θεωρώντας το ανήθικο και κακό παράδειγμα.Εσύ που φοβάσαι μήπως το παιδί σου γίνει ''έτσι'' και αναγκαστείς να το διώξεις από το σπίτι γιατί φοβάσαι να αποδεκτείς την πραγματικότητα. Εσύ που πιστεύεις ότι ο κόσμος θα πάει μπροστά με τέτοιου είδους αντιλήψεις.

Ποιος είσαι έσυ, λοιπόν, που θα οριοθετήσεις την αγάπη; Όλοι είναι άνθρωποι, όπως εσύ κι εγώ. Τίποτα απολύτως δεν τους διαφοροποιεί από εσένα κι εμένα που δηλώνουμε ετερόφυλοι. Μπορεί να είμαι 15 χρονών, αλλά έχω επίγνωση της πραγματικότητας. Όμως όχι, δεν θα κλείσω τα μάτια μου και τα αυτιά μου σε όλα αυτα που συμβαίνουν. Δεν θα παραδοθώ σε αυτό που αποκαλείτε ''κοινωνία''. Όταν μεγαλώσω και αποκτήσω παιδιά που ίσως είναι ομοφυλόφιλα θα τα αγαπώ και θα τα φροντίζω σε κάθε περίπτωση.
Άμα με ρωτήσει κάποιος αν έχω πρόβλημα θα απαντάω ''Το παιδί μου είναι ομοφυλόφιλο και το αγαπώ όχι επειδή είναι ομοφυλόφιλο, αλλά γιατί είναι αστείο, τρυφερό, γλυκό, έξυπνο, μοναδικό και πάνω απ'όλα γιατί είναι παιδί μου''. Θα είμαι περήφανη και χαρούμενη γι' αυτό. Και αν δεν έχεις αλλάξει ακόμη άποψη σκέψου κι αυτό: Η ομοφυλοφιλία βρίσκεται σε περισσότερα από 1.500 είδη. Η ομοφοβία μονάχα σε 1. 


Ορισμός:
Ομοφυλόφιλο είναι το άτομο που ελκύεται από άτομο του ίδιου φύλου κι έχει τη θέληση να εκφράσει ερωτικά συναισθήματα και σωματική ικανοποίηση σε σύντροφο του ίδιου φίλου.

Εργασία - Άποψη: Σακαβέλη Σοφία & Συμιανάκη Ελένη με υλικό από την Βικιπαίδεια
Σχολικό έτος: 2016-7


0 σχόλια: