Πριν μπεις στη ζωή μου: Μία ιστορία αγάπης

10:42 μ.μ. efimeridaki 0 Comments

04/04/2017

  Σας έχει τύχει να γνωρίσετε έναν άνθρωπο που η ζωή του από ένα σημείο και μετά άλλαξε ολοκληρωτικά;
Κι όμως υπάρχουν άνθρωποι που η ζωή τους άλλαξε μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου, όπως σε δύο παιδιά κοντά στην ηλικία μας! Κλείστε τα μάτια και αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη να δημιουργήσει μία ιστορία ανιδιοτελής αλλά και διαφορετικής αγάπης!!!

  Κάποτε σε ένα Γυμνάσιο κάποια βροχερή μέρα , μία καθηγήτρια προσπαθούσε να μετακινήσει ένα κορίτσι με το αμαξείδιό του από τα σκαλιά της μπροστινής  πόρτας  του σχολείου προς το υπόστεγο που ήταν τα υπόλοιπα παιδιά!Τότε ένα αγόρι γυρνώντας το κεφάλι του παρατήρησε το γεγονός αυτό και έτρεξε να προσφέρει βοήθεια.Όλοι ξαφνιάστηκαν που είδαν μία τέτοια κίνηση από ένα αγόρι που τον ένοιαζε μόνο ο εαυτός του.Άραγε είχε αλλάξει κάτι μέσα του; Όταν πλέον είχαν φτάσει στο υπόστεγο το αγόρι ξεκίνησε πρώτο τη συζήτηση…
-Γεια σου,με λένε Μύρωνα!
-Χάρηκα για την γνωριμία Μύρωνα. Εγώ είμαι η Αυγή.Σε ευχαριστώ που με βοήθησες πριν…
-Δεν κάνει τίποτα… Να σε ρωτήσω; Γεννήθηκες έτσι ή έγινε κάτι άλλο και έμεινες ανάπηρη; Αν θες μου λες…
-Όχι, δεν με πειράζει, το έχω συνηθίσει  πια.Λοιπόν ήταν ατύχημα...
-Πως έγινε;
-Πριν 2,5 χρόνια περίπου με χτύπησε ένα αυτοκίνητο και με έφερε στην κατάσταση που είμαι…
-Καταλαβαίνω ότι νιώθεις άβολα και…ας μην το συνεχίσουμε άλλο… 
-Σ΄ευχαριστώ  για την κατανόηση, χάρηκα που τα είπαμε!
-Κι εγώ…Τα λέμε σύντομα γιατί πρέπει να φύγω!!!
  
 Από εκείνη τη στιγμή και μετά ο χαρακτήρας του Μύρωνα μετατράπηκε σε ένα ευγενικό και ευαίσθητο παιδί…Γι όλο αυτό ευθυνόταν εκείνο το κορίτσι.

 Ο χρόνος κυλούσε και οι δύο  νέοι ερχόντουσαν όλο και πιο κοντά. Ο Μύρωνας ήταν συνέχεια μαζί της και η αγάπη που τους έδενε όλο και δυνάμωνε μέχρι που η μοίρα τους ένωσε!
  
  Αυτή είναι μία ιστορία πραγματικής αγάπης που πολλοί θα ζήλευαν!    

Εργασία - Ιστορία: Κιοστεράκη Π. - Κουκουμάκη Μ.
Εικόνες: Web    Σχολικό Έτος 2016-2017

0 σχόλια: